Modyfikacja do Zewu Prypeci, opracowana jako prolog do wydarzeń przedstawionych w drugiej części.
W skrócie
Tytuł oryginalny: Золотой Обоз
Twórca: !SkIF!
Data wydania: 16 XII 2015
Wersja językowa: PL
Autor spolszczenia: kondotier, metek58
Wymagana wersja gry: 1.6.02
Opis
Jako Skif, który wielokrotnie słuchał opowieści o dziwach Strefy Wykluczenia, dostajemy szansę przeniknięcia na najbardziej niebezpieczne terytorium na świecie. Wiedza o pewnym tajnym przejściu podobno pozwoli dostać się do „klondajka” – miejsca, w którym według legend znajdziemy mnóstwo drogich artefaktów.
Wkrótce po dotarciu na miejsce, Skif spotyka Tukana, który proponuje mu wspólną podróż na Skadowsk – w ten sposób bohater poznaje Brodacza, dla którego szybko zaczyna pracować. Podczas wykonywania jednego zlecenia, w ręce bohatera wpada stara „tetetka”, która okazuje się kryć tajemnicę pewnego skarbu z X wieku…
- nowa fabuła;
- jedna lokacja – Zaton;
- możliwość przyrządzania jedzenia;
- mnóstwo nowych schowków;
- części mutantów wypadają z trucheł;
- nieco bardziej ponura atmosfera niż w oryginale
Pobieranie
Instalacja
Rozpakowujemy archiwum i foldery gamedata oraz bin przenosimy do głównego katalogu gry.
Tak samo postępujemy z fixem, podmieniając pliki.
Na końcu dodajemy spolszczenie.
Screeny macie z innego moda. 😀
Dobry modzik, czasem ciężko poukrywane schowki a gra na jednej lokacji może być ciekawa co pokazuje idealnie ten mod. Warto wspomnieć, że gra nie uruchamia się na oświetleniu dynamicznym i najlepiej spróbować za pierwszym razem na statycznym i dopiero zmienić na inny typ.