Ogłoszenia:

Więcej S.T.A.L.K.E.R.-a na Unreal Engine 4

img
cze
03

Już raz o tym pisałem, ale napiszę jeszcze raz – podziwiam autora przeniesienia klasycznych poziomów ze S.T.A.L.K.E.R.-a do Unreal Engine 4. Przede wszystkim za cierpliwość – po godzinie zabawy z Kordonem już wiedziałem, że nic z tego nie będzie.

Spędziłem w edytorze jeszcze jakiś czas, ale ostatecznie poległem. W tym czasie, prócz wycieczki po Podziemiach Agropromu, pojawił się krótki pokaz X18, okno ekwipunku przypominające to z trzeciej części trylogii, krótka wycieczka po Prypeci, Kordonie i Magazynach Wojskowych. Wszystkie te filmy obejrzycie poniżej.

Jednak zanim to zrobicie, krótka dygresja: zwróćcie uwagę szczególnie na Kordon. Pomimo użycia nowoczesnego silnika, pozwalającego na tworzenie naprawdę imponujących wizualnie tytułów, wygląda to całkiem podobnie do tych bogatszych graficznie modów, korzystających z X-Raya. Dlatego uważam, że takie „łopatologiczne” odtwarzanie gry w stosunku 1:1, na dłuższą metę nie ma większego sensu – aby w pełni wykorzystać dobrodziejstwa UE (a jest ich przecież mnóstwo), pewne rzeczy należałoby rozsądnie przeprojektować.

Ekwipunek

Prypeć

Kordon

Magazyny Wojskowe

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.