A data premiery i tak nie została ujawniona.
Choć informacje o zakończeniu prac nad fabułą True Stalker pojawiły się już pod koniec zeszłego roku, twórcy wprowadzali jeszcze dodatkowe poprawki i poprawiali napotkane podczas testów błędy. Następnie przyszła kolej na zadania poboczne, będące równie ważne, co główny wątek.
“Dzięki zadaniom pobocznym gracze poczują, że są w żywym świecie, w którym NPC nie tylko grają na gitarze i opowiadają dowcipy przy ogniskach”
Równolegle do nowych zadań, powstaje odświeżony interfejs. Choć “odświeżony” to za mało powiedziane, ponieważ zamiast podmiany tekstur, zostanie całkowicie przeprojektowany. Ilość pracy potrzebna do osiągnięcia zadowalających rezultatów w tym obszarze jest jednym z powodów, dla których mod powstaje tak długo.
Z dobrych wiadomości – praca nad wszystkimi cyklami pogodowymi dobiegła końca. Choć twórcy wprowadzają jeszcze poprawki to można uznać, że grafika i oświetlenie są zbliżone do tego, co zobaczymy w ostatecznej wersji moda.
Data premiery pozostaje nieznana, ale twórcy skutecznie odpierają sugestie o przeprowadzeniu otwartych betatestów wśród fanów twierdząc, że zależy im na dostarczeniu produkcji gotowej w 100%. Czy tak będzie – sprawdzimy na własnej skórze. Miejmy nadzieję, ze już niedługo.