Ogłoszenia:

STALKER na UE4 – NVIDIA Ansel i kolejne screeny

img
wrz
09

W trakcie kilku miesięcy tworzenia STALKER-a na UE4 Ivan Sorce zebrał ogromną ilość fanów, czekających na ten projekt prawie równie mocno, co na STALKER-a 2. Są też i przeciwnicy…

Ja staram się zachować zdroworozsądkową neutralność, choć momentami bywa ciężko. To dlatego, że plany Ivana stają się coraz bardziej ambitne; nie chciałem psuć niespodzianki, ale skoro sam twórca mówi o tym otwarcie, to nie jest to żadna tajemnica – w planach jest tryb kooperacji, a sam remake nie będzie dotyczył tylko Cienia Czarnobyla, ale również pozostałych części stalkerskiej trylogii. To oznacza, że to, co widzimy na kolejnych materiałach jest dopiero zalążkiem ostatecznej produkcji…

Nie twierdzę, że jedna osoba sobie z tym nie poradzi, ale widzieliśmy już różne duże projekty, które skończyły w koszu (np. The Frozen Zone, polecamy zajrzeć w wolnej chwili) i tym samym mam podstawy by sądzić, że ambicje w końcu przerosną twórcę, choć trzymam za niego kciuki.

No nic, dosyć czarnowidztwa, przejdźmy do „mięska”: na materiale udostępnionym wczoraj na kanale Ivana zobaczymy niezbity dowód na to, że NVIDIA Ansel działa z modem świetnie.

Jeśli nie wiecie do czego służy NVIDIA Ansel – to całkiem przydatne narzędzie, dzięki któremu robienie screenshotów wchodzi na zupełnie nowy poziom. Więcej na ten temat dowiecie się tutaj.

Oprócz tego pojawiło się kilka nowych widoczków, na których podziwiać możemy między innymi Limańsk oraz Zaton:

Po więcej zapraszamy na profil na ArtStation Ivana.

W ramach ciekawostki jeszcze nowe tekstury dla BTR-a:

Więcej screenów z BTR-em w roli głównej, znajdziecie pod tym adresem.

Prace trwają dalej, a Ivan wspomina, że w przyszłym tygodniu pojawią się kolejne informacje. Pozostaje w dalszym ciągu trzymać kciuki i mieć nadzieję, że STALKER na UE4 zdoła utrzymać się na powierzchni i doczeka do szczęśliwej premiery. A co Wy sądzicie?

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.