Ogłoszenia:

Shadow of Chernobyl Remastered – progres w tworzeniu Cienia Czarnobyla na UE4

img
lip
10

Kolejne wideo z prac nad Shadow of Chernobyl Remastered pokazuje, jak zmienił się projekt przez ostatnie tygodnie.

Świat byłby zdecydowanie lepszym miejscem, gdyby informacje o tworzeniu innych modów pojawiały się tak często jak o Shadow of Chernobyl Remastered. Ledwie kilka dni temu informowaliśmy o nowych materiałach, wśród których znalazł się między innymi gameplay z X16, pierwsze testy sztucznej inteligencji czy detektora.

Ivan Sorce nie przestaje pracować, dlatego pojawiło się kolejne wideo, na którym znowu poszlajamy się po Kordonie, ale tym razem wyglądającym lepiej, niż jeszcze miesiąc temu. Progres jest naprawdę duży i mod wygląda świetnie, jednak dalej jest kilka elementarnych kwestii, które można zrealizować lepiej – chociażby oświetlenie lub interfejs. Wiem jednak, że Shadow of Chernobyl Remastered znajduje się obecnie w wersji alfa (albo nawet pre-alfa), dlatego cierpliwie czekam na rozwój wypadków.

Poniżej najnowsze wideo i, dla porównania, nieco starsze. Widać zmiany?

Dodatkowo Ivan udostępnił galerię screenów z tej samej lokacji. Niektóre mają całkiem niezły „potencjał tapetowy”.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    lip 10, 2020 @ 20:53 pm

    Czekać czekam lecz nie wygląda to zachęcająco na ten moment.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.