Ogłoszenia:

SGM 2.2 Lost Soul

img
kwi
12

Ogromna modyfikacja rozbudowująca ostatnią część trylogii.

W skrócie

Tytuł oryginalny: SGM 2.2 Lost Soul
Twórca: Lost Soul Team
Data wydania: 8 IV 2017
Wersja językowa: PL
Autor spolszczenia: kobal, Yurek
Wymagana wersja gry: 1.6.02

2.83/5 (36)

Opis

Najprościej można by powiedzieć, że SGM jest rozwinięciem fabuły Zewu Prypeci, ale to za mało, żeby scharakteryzować tak obszerną produkcję. Mod jest właściwie całkowitą konwersją ostatniej części trylogii – dodaje mnóstwo nowych zadań, postaci i zmian, które zupełnie odmieniają wrażenia płynące z rozgrywki.

Pojawiły się nowe lokacje, znane z poprzednich odsłon – Bagna, Dolina Mroku, Kordon, Agroprom i Czerwony Las. Wszystkie wypełniono nowymi schowkami i przygodami. Pojawił się nowy sprzęt, rozwinięto możliwość ulepszania go (można ulepszać nawet artefakty!), a odnajdywane w trakcie podróży książki, pozwalają na poprawienie swoich zdolności bojowych. Dzięki wykorzystaniu AtmosFear, Absolute Nature i Absolute Structures wszystko wygląda świetnie, ale ceną za to są wyższe wymagania sprzętowe – z tego powodu nie polecamy grać na „ziemniaku” 😉

  • liczne nowe zadania poboczne;
  • nowe lokacje znane z poprzednich części trylogii;
  • bazową fabułą jest ta oryginalna z Zewu Prypeci;
  • mnóstwo nowych postaci;
  • ogromne zmiany w większości systemów gry;
  • nowy interfejs;
  • prosty system rozwoju postaci;
  • w menu znajdują się dodatkowe ustawienia, pozwalające skonfigurować moda dla swojego stylu gry

Pobieranie

Instalacja

Przenosimy zawartość archiwum do głównego katalogu gry – najpierw mod, następnie fix, na końcu spolszczenie, zgadzając się na nadpisanie plików.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    cze 15, 2020 @ 22:55 pm

    Mam sentyment do tego moda. To jeden z pierwszych fabularnych dodatków, jakie zdecydowałem się pobrać i… byłem zadowolony.
    Krótko mówiąc – to usprawniony Zew Prypeci z masą dodatkowych funkcji i dodaną liniową ścieżką fabularną przed “właściwą” grą, czyli przed wylądowaniem w Zatonie.
    Liniowy wstępniak fajnie rozwija wątek Majora nijako zarysowany w oryginalym Zewie. Jest wymagający, ale nie za bardzo. Frustrować może co najwyżej wątek rozminowywania obozu bandytów na bagnach (BTW, da się przez pole minowe przeskoczyć “na dzika, jednak nie polecam”).
    Jest dużo dodanej zawartości, bronie, itemy itp., jednakże mi (słuchowcowi) najbardziej mod wrył się przez klimatycznie podmienione radia w barach – Begging, Shape of my heart, After dark na zawsze będą mi się już kojarzyć ze Stalkerem 🙂 I pasują diablo dobrze do klimatu.
    Jeżeli chcesz przejść Zew Prypeci jeszcze raz, ale “na sterydach” i z nowymi zadaniami plus z nowym wątkiem fabularnym na starcie – graj bez wahania. Immersja gwarantowana!
    (podejrzewam, że liniowy odcinek na początku można ogarnąć w parę godzin, ja jestem osobą, która taszczy wszystkie graty do najbliższego kupca i “bawiłem” się tak kilka dni żeby zarobić parę groszy).

  • img
    lis 10, 2020 @ 11:19 am

    Wymagana wersja gry: repack – mod samodzielny to dla czego brakuje plików? Jak to poprawnie odpalić ?

    • img
      lis 10, 2020 @ 16:03 pm

      Brakuje, ponieważ wkradł się błąd – to nie jest wersja repack. Sposób instalacji opisany na dole działa, sprawdzałem.

  • img
    cze 18, 2021 @ 12:26 pm

    U mnie nie działa, tj. mam wersję GOG, instaluję według instrukcji, wyświetla mi się intro a później tylko pierwsza klatka gry, po czym cała gra się zawiesza na tej klatce 🙁

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *