Ogłoszenia:

S.T.A.L.K.E.R. 2 nie powtórzy losu Cyberpunka 2077

img
Lis
09

W ubiegły piątek Zachar Boczarow wziął udział w podcaście, w którym zadano mu kilka pytań na temat S.T.A.L.K.E.R.-a 2

Cały podcast trwa dwie godziny i dowiemy się z niego kilku ciekawych rzeczy. Mimo tego konkretów na temat samego S2 brak, za to sporo o odczuciach menadżera PR-u GSC związanych z Czarnobylem i pracą nad grą.

Najbardziej warte wspomnienia są dwa fragmenty – ten, w którym Boczarow przyznaje z ironią, że udostępnienie sławnego renderu chleba było jednym z jego największych osiągnięć PR-owych oraz ten, w którym przyrównuje sytuację z premierą S.T.A.L.K.E.R.-a 2 do Cyberpunka 2077. Data premiery najnowszej produkcji GSC jest już podobno „wewnętrznie” ustalona, jednak studio nie zdradza jej w obawie przed koniecznością kilkukrotnego przekładania. Tutaj, o dziwo, nie było ironii, a powinna być… W końcu Cień Czarnobyla „wychodził” dobre 4-5 lat, a sam S.T.A.L.K.E.R. 2 (jeśli przyjmiemy nomenklaturę „wstrzymania prac”, nie „anulowania gry”) – już niemalże 10.

Podcast znajdziecie poniżej, ale jest tylko w języku rosyjskim. Zdecydowaliśmy się go nie tłumaczyć z uwagi na małą zawartość merytoryczną i brak nowych, konkretnych informacji. Jeśli zainteresowało Was, co powiedział Boczarow, zapraszamy na naszego Discorda, gdzie za sprawą pewnej, dobrej duszy przeczytacie co ciekawsze fragmenty po angielsku.

Przypominamy, że warto trzymać rękę na pulsie – możliwe, że jeszcze w tym roku pojawią się nowe informacje na temat S.T.A.L.K.E.R.-a 2, co sugerował jeden z pracowników GSC Game World na oficjalnym serwerze Discorda. Do końca pechowego 2020 zostały już niecałe dwa miesiące… na szczęście. Damy znać, kiedy tylko pojawi się coś interesującego.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *