
Skoro S.T.A.L.K.E.R. zawitał już na Unreal Engine, to kwestią czasu było powstanie jakiegoś projektu na drugim najpopularniejszym silniku ostatnich lat – Unity. Właśnie coś się w tym temacie ruszyło…
Podczas, gdy Ivan Sorce powoli rozwija swój remake S.T.A.L.K.E.R.-a na Unreal Engine, niejaki Władimir Wołochow postanowił spróbować szczęścia z Unity. Początki tego projektu wyglądają bliźniaczo podobnie do tego, co robił Ivan – pierwszą lokacją, jaka doczekała się przeniesienia, jest znany z Cienia Czarnobyla Bar.
Na ten moment autor nie składa żadnych obietnic, ale zostawia sobie furtkę – jeśli znajdą się ludzie potrafiący pracować na tym silniku i chętni do rozwijania remake’u, jest gotowy przenieść również resztę lokacji. Ciężko przewidzieć, czy na krótkim filmie i paru screenach się zakończy, ale wnioskując po gwałtownym i ogromnym zainteresowaniu projektem Ivana coś mi mówi, że o tym też jeszcze usłyszymy…
Na razie pozostaje nacieszyć oczy kilkoma screenami i krótkim wideo:
Jeśli chcecie pomóc w powstawaniu S.T.A.L.K.E.R.-a na Unity i skontaktować się z Władimirem, to możecie zrobić to tutaj.
Dziś dorwałem coś ciekawego dla Androida w Unity. Plik nazywa się Benchmark.apk i zajmuje 569MB. Mamy trzy lokacje do testowania, bar, kordon i coś co po ichniemu brzmi swałka. Niestety, mój jedyny telefon na Androidzie (używam iOS) ma za mało RAMu by to odpalić, wywala się na klient: synchronizacja.