Ogłoszenia:

Priboi Story 1.4 – Ukryte Zagrożenie

img
lut
15

Jedna z pierwszych modyfikacji do Cienia Czarnobyla, zmieniająca fabułę w tak dużym stopniu.

W skrócie

Tytuł oryginalny: Priboi Story 1.4: Latent Threat
Twórca: dezowave / SEA-CAT
Data wydania: ?
Wersja językowa: PL
Autor spolszczenia: smox, metek58, kobal
Wymagana wersja gry: 1.0004

1.29/5 (21)

Opis

Pierwsza modyfikacja do Cienia Czarnobyla, zmieniająca w takim stopniu fabułę oraz pierwszy twór grupy Dezowave – późniejszych twórców Lost Alphy. Jako porucznik Priboi Slipczenko, ruszamy w głąb Zony rok po wydarzeniach znanych z podstawowej wersji gry – naszym głównym celem staje się zbadanie działalności tajemniczej organizacji UHSF, co okaże się długą i dość skomplikowaną przygodą…

Wersja 1.4 jest najnowszą dostępną w tej chwili, a sam mod nie jest już rozwijany. Względem poprzedniczek, dodano wiele nowych zadań i postaci, a te istniejące zostały przeprojektowane. Zona jest bardziej niebezpieczna, stąd większy nacisk na skrypty postaci, mutantów i postaci niezależnych.

Zmianom uległ także system nagród za zadania oraz sprzętu zabieranego wrogom – z większości broni nie możemy korzystać, ponieważ posiadają blokadę. Jedynym sposobem dozbrojenia się jest znajdywanie schowków. Wyjątek od tej reguły stanowią ważne dla fabuły postacie, takie jak Charon czy Striełok – z ich broni można korzystać bez ograniczeń.

Rzeczy, na które gracze narzekali najbardziej w poprzednich wersjach (między innymi niektóre, autorskie pomysły na nowe mutanty), zostały zupełnie wycięte.

  • nowa fabuła i nowy bohater z własnymi motywacjami;
  • system blokady cudzej broni – korzystać można z tych znajdujących się w schowkach;
  • 4 zakończenia;
  • usprawniona sztuczna inteligencja;
  • nowe artefakty;
  • przeprojektowane anomalie, które teraz są zdecydowanie mniej widoczne;
  • usunięte błędy skryptowe i nietrafione pomysły z poprzedniej wersji;
  • możliwość naprawy wyposażenia;
  • zmieniony system handlu;

Pobieranie

Instalacja

Rozpakowujemy pobrane archiwum i rozpakowujemy gamedata.7z.001 – pozostałe części archiwum rozpakują się automatycznie. Pliki przenosimy do głównego katalogu gry.

Pliki z archiwów fix 1, 2, 3 oraz 4 przenosimy do głównego katalogu gry i wyrażamy zgodę na zamianę.

Folder gamedata spolszczenia również umieszczamy w głównym katalogu gry i wyrażamy zgodę na zamianę plików.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    lis 30, 2020 @ 16:16 pm

    gdzie reszta plików? jest tylko główny z modem

    • img
      lis 30, 2020 @ 16:36 pm

      W archiwum jest jeszcze bodajże 5 lub 6 kolejnych, które również należy rozpakować.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *