
Chernobylite i STALKER 2 to dwie różne gry, ale nie unikną porównań; prace nad nimi trwają w tym samym czasie, a zbliżona tematyka zachęca graczy do poszukiwania wspólnego mianownika. Najnowszy raport od Farm 51 zdradza, że…
Deweloperzy – w przeciwieństwie do GSC – chętnie dzielą się nowościami z tworzenia gry. Gdyby STALKER 2 miał taki marketing jak Chernobylite, potrzebowałbym co najmniej jednej dodatkowej pary rąk, żeby nadążyć z napływem informacji… Farm 51 publikuje dużo i często; standardowo co tydzień od debiutu ich najnowszej produkcji we Wczesnym Dostępie.
Ostatnio premierę miał kolejny, szósty patch zatytułowany The Truth, o którym pisaliśmy tutaj. Teraz deweloperzy poinformowali, że pracują nie tylko nad oddaniem w nasze ręce nie tylko maksymalnie realistycznej Zony, ale też dopracowaniem bardziej „growych” elementów – takich, jak krew.

Postrzeleni przeciwnicy mają bardziej realistycznie tracić juchę, to samo tyczy się efektów po trafieniu Igora.
Najciekawszym elementem cotygodniowego raportu jest coś innego i tu pozwolę sobie zacytować:
Jednak ulepszenia w grze nie ograniczają się do sztucznej inteligencji. Staramy się uczynić NPC bardziej prawdziwymi – w tym znaczeniu, że powinni wyglądać jakby naprawdę żyli w Zonie.
Wśród dodanych do raportu grafik, znajdziemy tę:
Jeśli śledziliście historię tworzenia pierwotnego STALKER-a 2, istnieje szansa, że znacie ten koncept – to nic innego, jak snajper Monolitu, stworzony przez Andreja Didenko.
To dobrze, czy źle, że Farm 51 daje drugie życie niewykorzystanym assetom? Decyzję pozostawiam Wam.
W trakcie tworzenia jest też nowa lokacja, którą podejrzeć możemy na dwóch screenach.


Pełny raport tygodniowy przeczytacie na Steamie.
Trzeba będzie zagrać 😀
Te nowe ragdole wyglądają ciekawie ,ale w mojej opini są trochę przesadzone.