Im bliżej S.T.A.L.K.E.R.-a 2 (a według słów Boczarowa dostaniemy go może wcześniej, niż początkowo planowano), tym więcej będzie pojawiać się fanowskich przeróbek, portów i zwiastunów. Jak dla mnie to jest okej – tak długo, jak nie próbują udawać, że to materiał prosto od GSC.
Jakiś czas temu na YouTube opublikowano “odtworzony” na UE4 screen, udostępniony przez GSC. Jak na amatorską robotę, wideo jest całkiem niezłe.
Na tym, oczywiście, nie koniec. Po potwierdzeniu informacji, jakoby gra powstawała na Unreal Engine, wschodni moderzy, dotychczas skupieni wokół X-Raya, “romansują” coraz częściej z silnikiem Epica. Trudno im się dziwić, ponieważ GSC obiecuje wsparcie dla modów, a ewentualny edytor Stalkera 2 będzie na pewno bardziej przyjazny dla przeciętnego użytkownika niż stare SDK.
Dwa dni temu pojawiły się krótkie materiały, prezentujące podziemia Agropromu.
Dziś wylądowało wideo z testem Snorka. Nie jest to (jeszcze?) jakość filmowa, ale nie wygląda źle.
Na kanale autora znajdziecie też inne perełki odtworzone na silniku Epica. Mnie najbardziej wpadł w oko fragment Arx Fatalis, ponieważ spędziłem kiedyś z tą grą, podobnie jak ze S.T.A.L.K.E.R.-em, sporo czasu :).