Twórcy ogłoszonego niedawno Pionera wypowiedzieli się na temat walki w ich debiutanckim dziele.
No dobra, na temat nie tylko walki, ale też na przykład systemu poruszania się. W odróżnieniu od tego, do czego przyzwyczaiły nas typowe produkcje surwiwalowe, Pioner postawi na dynamiczny system ruchu, będący rzekomo rozsądnym kompromisem pomiędzy symulacją, a grą zręcznościową. Jeśli jesteście przyzwyczajeni do strzelanek, nie powinniście mieć problemu grając w Pionera. To samo tyczy się zaprezentowanego w materiale sposobu modyfikacji ekwipunku, który daje spore pole do popisu, nie ograniczając jednocześnie gracza.
Z kolei gdy konwencjonalne pukawki okażą się niewystarczające, z pomocą przychodzą artefakty – jako potężne źródło energii, mogą posłużyć do stworzenia specjalnej amunicji, ułatwiającej starcia z potworami.
Wszystko to i kilka krótkich, niepublikowanych wcześniej ujęć gameplayu zobaczycie w poniższym wideo:
Angielską wersję materiału znajdziecie w tym miejscu.
Tak, jak wspominaliśmy w ostatnich SWNews – Pioner wygląda dobrze, ale momentami aż zbyt dobrze. Trzymamy kciuki za to, by projekt ujrzał światło dzienne w takiej formie, w jakiej prezentują nam go twórcy, ale podchodzimy do niego dość sceptycznie. Miejmy nadzieję, że kolejne miesiące przyniosą więcej konkretów.