Nowe screeny pokazują inną wersję Kordonu w S.T.A.L.K.E.R.-rze na Unreal Engine 4 – taką, która na pierwszy rzut oka nie ma zbyt wiele wspólnego z tym, co widzieliśmy w Cieniu Czarnobyla.
Ivan prezentował Kordon na wielu screenach i filmach; nawet ostatnio mogliśmy oglądać anomalie, posterunek wojskowy i stado dzików na tej lokacji. Mapa była – jak pozostałe w tym projekcie – praktycznie idealnym odwzorowaniem tego, co widzieliśmy w Cieniu Czarnobyla i Czystym Niebie, ale… to już przeszłość.
Nowy Kordon będzie wyglądał zupełnie inaczej, choć czuć tutaj ducha oryginału. Lokacja ma mieć łącznie 4 km i będziemy mogli ją przemierzać zarówno pieszo, jak i w różnych pojazdach – Ivan wspomina nawet o… łodziach. Stara wersja odeszła do lamusa – jak twierdzi autor – z uwagi na ograniczenia jakościowe, jakie napotkał przy używaniu starych assetów. Nie wiemy, czy podobny los czeka też inne lokacje.
A Wy, co sądzicie? Jak Wam się podoba wariacja na temat klasycznej lokacji?
Szkoda że Sidora nie zrobili na tym UE4:)
Bez sensu. Zbyt duże zmiany.
W końcu coś nowego, czekam na więcej 🙂