
Nowa wersja Dead City Breakthrough przyniesie nowości “lokacyjne”, których przedsmak możecie zobaczyć poniżej.
Mroczny Parów, czyli mapa z wczesnej wersji S.T.A.L.K.E.R.-a, łącząca Kordon z Doliną Mroku. Zaprojektowana głównie pod kątem poruszania się samochodem – oprócz biegnącej przez środek lokacji drogi, niewiele jest tu do roboty. Odwiedzamy ją w modach stosunkowo często, ale zwykle pokonujemy ją pieszo; dreptanie z jednego końca mapy na drugi nie należy do najbardziej fascynujących…
Wracając do DCB – autor dodał do Parowu całkiem spore podziemia, w których znalazło się miejsce nawet dla działającej windy towarowej. Całość wygląda naprawdę nieźle, ale jest jeden problem – wydanie wersji 3.0 opóźnia się z powodu braku dodatkowych zadań. Autor cały czas jest w trakcie poszukiwania kogoś, kto się tym zajmie.
W oczekiwaniu na 3.0, możecie spróbować swoich sił w wersji aktualnej, czyli 2.3.