Ogłoszenia:

Nowe informacje ze Skraju Szmaragdowego Świtu

img
wrz
28

Po premierze Operacji Czarne Gniazdo, autor wrócił do pracy nad swoim macierzystym projektem, czyli Na Skraju Szmaragdowego Świtu.

Nie wiem jak Wam, ale mnie w We Are Not Alone grało się bardzo przyjemnie. Nie był to mod idealny, ale na tyle inny od tego, do czego przyzwyczaiły nas produkcje oparte na X-Rayu, że wady zeszły na dalszy plan. Pomysł był zaskakujący i świeży, a Skraj Szmaragdowego Świtu, tworzony przez tę samą osobę, zapowiada się jeszcze lepiej.

W ostatnim miesiącu mod wzbogacił się o kolejne artefakty – łącznie dodano około 80% planowych błyskotek, zwanych tutaj „osobliwościami”. Ponadto lokacje wypełniły się polami anomalii.

Podróżowanie między poszczególnymi miejscami będzie możliwe klasycznie (czyli na piechotę), albo z użyciem szybkiej podróży. Jednak do wędrowania po świecie będziemy potrzebować szczegółowych map, które wcale nie tak łatwo zdobyć…

Kilkanaście postaci niezależnych dostało nowe modele, a inne – podobnie jak niektóre mechaniki – są właśnie na etapie wdrażania.

Przypominamy, że Na Skraju Szmaragdowego Świtu nie ma nic wspólnego ze S.T.A.L.K.E.R.-em. Akcja gry zabiera nas do 1993 roku, kiedy to niezidentyfikowany obiekt spadł na Ziemię w okolicach biełozierskich zakładów chemicznych, powodując ogromne straty w ludziach i tworząc coś, co okoliczni mieszkańcy nazywają Terytorium. Na Skraju Szmaragdowego Świtu jest wyraźnie inspirowane prozą braci Strugackich, ale to dobrze – w końcu gdyby nie oni, S.T.A.L.K.E.R. jakiego znamy prawdopodobnie nigdy by nie powstał.

Data premiery nie jest jeszcze znana, ale prace trwają w różnym tempie cały czas. Podstawowe informacje na temat moda znajdziecie na jego stronie na moddb.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.