
Zmiana domyślnej roślinności była właściwie oczywista. Choć nie jest to nic zaskakującego dobrze wiedzieć, że projekt dalej żyje.
Oblivion Chronicles to mod, który zaczynał jako Master Of Life korzystający z Unreal Engine 4. Po kilku miesiącach twórca zdecydował się na zmianę silnika na Creation Engine, napędzającego gry Bethesdy i przechrzczenie projektu. Pisaliśmy już o nim kilka razy (np. tutaj i tutaj), jednak jak do tej pory nie pojawiły się żadne konkretniejsze materiały, prezentujące moda w akcji.
Najnowsze wiadomości tego nie zmienią – twórca udostępnił krótki film z prezentacją nowej roślinności oraz informację, że postara się przygotować dłuższy film w najbliższej przyszłości.
Zdecydowanie nie będzie to najładniejsza produkcja, ale jedna z bardziej intrygujących; w końcu nie doczekaliśmy się jeszcze pełnoprawnego, bazującego na STALKER-ze moda stworzonego z użyciem Creation Engine.