Ogłoszenia:

Legend Returns 1.0 – zwiastun oraz nowe informacje

img
sty
05

Nie czekam z wypiekami na twarzy na Legend Returns 1.0, ale coraz częściej mam wrażenie, że może okazać się czarnym koniem tego roku…

Z poprzednią wersją bawiłem się całkiem nieźle, bo choć była to tylko kolejna wariacja na temat Call of Chernobyl, twórcy podeszli do tematu swojego moda w nieco inny sposób, prezentując wiele świeżych rozwiązań, które przypadły graczom do gustu. Odrobinę zaniepokoiła mnie informacja o zmianie kierunku, w jakim rozwinie się wersja 1.0, ale im więcej informacji się pojawia, tym bardziej niepokój ustępuje miejsca ekscytacji. Niedawno, z okazji nowego roku, twórcy podzielili się kilkoma wiadomościami.

Po pierwsze – znika oświetlenie statyczne, jakie znamy z podstawowej trylogii. Jednak jako, że Legend Returns 1.0 będzie mocno „buildowskie”, na jego miejscu pojawi się ulepszony render – nie wiemy niestety jak to dokładnie będzie wyglądało, ale nie liczcie na rewolucję; najprawdopodobniej po prostu przeportowano część shaderów.

Po drugie – w poprzednim raporcie dowiedzieliśmy się sporo na temat dostępnych w dniu premiery linii fabularnych. Obecnie trwa rozwój historii Monolitu i Grzechu, a deweloperzy są mniej więcej w połowie prac. Autorzy borykają się z drobnymi problemami w przygotowaniu fabuły samotnych stalkerów, ale jest też dobra wiadomość – większość lokacji, jakie odwiedzimy w Legend Returns 1.0, jest prawie gotowa.

Nowym informacjom towarzyszy zwiastun:

A jeśli chcecie wrócić do poprzedniej, spolszczonej wersji 0.9.2, to powstaje właśnie półoficjalna łatka, poprawiająca największe bolączki modyfikacji. Możliwe (choć nie zostało to oficjalnie potwierdzone), że w nowym patchu pojawi się też zupełnie nowa zawartość.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *