Ogłoszenia:

Laboratorium X18 na Unreal Engine 4

img
maj
19

Kolejne próby odtwarzania starego, dobrego S.T.A.L.K.E.R.-a na silniku Epica są tylko kwestią czasu. Dziś kolejna z nich, biorąca na warsztat laboratorium X18.

Jakiś czas temu mogliście obejrzeć Podziemia Agropromu – informowaliśmy o tym całkiem niedawno. Ten sam moder wziął tym razem na warsztat X18. Film nie jest długi i mam wrażenie, że przygotowany nieco mniej pieczołowicie od poprzednich – niektóre efekty, szczególnie anomalii, kłują w oczy. Nie zmienia to jednak faktu, że to ciągle kawał solidnej, imponującej roboty.

Doceniam jego pracę tym bardziej, że nie tak dawno temu sam spróbowałem swoich sił w starciu z przenoszeniem lokacji ze Stalkera do UE. Być może w przyszłości wrócę do tematu i napiszę na ten temat coś więcej… Na razie dałem sobie spokój, bo ilość czasu, jaką trzeba włożyć w dostosowywanie wszystkiego jest porażająca.

Ciągle jednak uważam, że portowanie starych lokacji w skali 1:1 całkowicie mija się z celem; Unreal Engine czy np. Enfusion Engine (na którym opiera się DayZ, a więc i Area of Decay) pozwalają budować naprawdę otwarte, duże, imponujące światy. Uproszczone mapy z X-Raya mają w sobie coś nostalgicznego, ale w połączeniu z nowszymi silnikami zaczynają trącić myszką.

Nie zmienia to jednak faktu, że poniższy film jest całkiem przyjemną ciekawostką, więc jeśli macie wolne 3 minuty – obejrzyjcie.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    cze 2, 2020 @ 19:32 pm

    Też bym powiedział, że wyszło średnio 😐

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.