Ogłoszenia:

Krótki wywiad z GSC o S.T.A.L.K.E.R.-ze 2

img
paź
12

Krótko i (niezbyt) treściwie.

Marketing GSC Game World związany ze S.T.A.L.K.E.R.-em 2 to jak na razie dość kontrowersyjna sprawa; do premiery zostało pół roku, a informacji o grze mamy tak naprawdę bardzo mało. Prawdopodobnie w nadchodzących miesiącach się to zmieni, ale na razie musimy sobie radzić z tym, co jest i składać w całość fragmenty nowych informacji.

Jednym z takich fragmentów jest krótki wywiad, jaki ukazał się dziś w jednej z grup na VK. Nie jest to nic wielkiego, ale z kronikarskiego obowiązku postanowiliśmy go przytoczyć, żebyście Wy z „fanowskiej chęci” mogli go przeczytać.

GSC Game World Club: Jak podjęliście decyzję o dodaniu do S.T.A.L.K.E.R.-a 2 podtytułu „Serce Czarnobyla”?

Pastorazzi: Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, nie psując niczego. Mamy nadzieję, że stanie się to jasne później.

GSC Game World Club: Czy rozbieżności pomiędzy poprzednimi grami w serii zostaną jakoś wyjaśnione, a fabularne dziury zlikwidowane?

Pastorazzi: Być może, ale to już będzie można sprawdzić w samej grze. Na razie nie zdradzamy szczegółów na temat fabuły, lore, rozwoju postaci, itp.

GSC Game World Club: W jednym z ostatnich wywiadów pojawiła się informacja, że Skif [główny bohater STALKER-a 2 – przyp. red] nie będzie miał żadnych towarzyszy. Chciałbym to doprecyzować – czy to oznacza, że nie będzie ich nawet na chwilę, np. w misjach pobocznych? W Zewie Prypeci mieliśmy na przykład wędrówkę tunelem do Prypeci, w której szedł z nami cały oddział.

Pastorazzi: W tamtym pytaniu chodziło o towarzyszy takich, jak np. w Fallout 4. Takich, którzy siedzą u Ciebie na chacie i wsuwają Twoje konserwy, podczas gdy Ty i jeden z nich przeczesujecie inne lokacje. A tymczasowi towarzysze będą różni.

GSC Game World Club: W ostatnim zwiastunie wybuch granatu roztrzaskał drewniane skrzynie. Jak dynamiczne i interaktywne będzie środowisko gry?

Pastorazzi: W tej chwili nie ma żadnych konkretów na ten temat. Może w przyszłości coś się pojawi.

GSC Game World Club: Karabin Gaussa z trailera, w porównaniu do tego z trylogii wydaje się być bardziej futurystyczny, jakby przeniesiono go do Strefy Wykluczenia prosto z Crysisa. Co się z nim stało?

Pastorazzi: Twarze NPC również stały się bardziej „nowoczesne”. Czas płynie, technologia nie stoi w miejscu.

GSC Game World Club: Stalkerzy wciąż grają na gitarach przy ogniskach. A co z harmonijkami?

Pastorazzi: Nie mogę nic powiedzieć o harmonijkach.

GSC Game World Club: W S.T.A.L.K.E.R.-ze 2 można się spodziewać wielu przerywników filmowych o różnym czasie trwania. Czy będzie możliwość pominięcia ich? W niektórych tytułach to niemożliwe, co jest uciążliwe zwłaszcza w trakcie powtórnego przechodzenia danego tytułu.

Pastorazzi: Weźmiemy pod uwagę tę propozycję.

GSC Game World Club: Czy mógłbyś powiedzieć chociaż kilka słów o trybie multiplayer? Czy będzie w duchu trylogii?

Pastorazzi: O trybie multiplayer, oprócz tego, że się pojawi, nie mówimy na razie nic. Szczegóły pojawią się później.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.