
W końcu! Po długim czasie w otwartej becie, pełna wersja Anomaly 1.5.1 ujrzała światło dzienne.
Mniej więcej od 2 lat Anomaly znajdowało się w fazie otwartej bety. W tym czasie ukazywały się różne patche i łatki (ostatnio – RC23), mające uzupełniać moda o nową treść, jak również poprawiać największe błędy. Część z Was na bieżąco ściągała kolejne wersje RC, ale koniec z tym – teraz możecie przenieść się na zupełnie nową podstawkę z numerem 1.5.1.
Mod został wydany jako samodzielny repack – nie potrzebujecie już starszych aktualizacji ani instalowania żadnej części trylogii. Wystarczy ściągnąć, rozpakować i można grać.
Pełny changelog ostatniej aktualizacji znajdziecie poniżej. Po dłuższą wersję, podsumowującą wszystkie zmiany w modzie od czasu wydania bety, zapraszamy na stronę moda w naszym katalogu.
W najbliższym czasie pojawią się też dodatkowe, bardzo dobre wiadomości związane z Anomaly 1.5.1, ale prosimy o chwilę cierpliwości…
GAME - Fixed missing "Burer brain" item from burer loot - Adjusted few weapons that had dynamic zoom enabled by default dispite having upgrades to handle this already - Reverted the change to gas anomalies glow - A small fix for hiding few HUD elements when using iron sights - RU: Afterglow's Transmission task text tweaks and general fixes - Reduced volume of gasmask breathing - A few cam animation improvements - Cancel npc medkit usage if wounded - Vanilla values for new minimap ui settings ENGINE - Fixed hand sync on animation end only working for the left hand - Slightly increased zoom in speed for weapons and devices - Device zoom in animation is now synced with zoom factor - Renamed zoom idle animation to "anm_idle_zoom" and moved zoom in/out into a single animation "anm_zoom" - Few Flashlight fixes regarding animations and battery state - Small fix for hanging lamp ambient light color after blowouts - Fixed Torch omni light position not updating - The return of the "rs_refresh_60hz" command (-60hz launch param can be used alternatively) - Removed hardcoded transparency for the minimap and allow to change it back to a rectangle minimap in the ui xml