Ogłoszenia:

Już jest – premiera Anomaly 1.5.1!

img
lut
02

W końcu! Po długim czasie w otwartej becie, pełna wersja Anomaly 1.5.1 ujrzała światło dzienne.

Mniej więcej od 2 lat Anomaly znajdowało się w fazie otwartej bety. W tym czasie ukazywały się różne patche i łatki (ostatnio – RC23), mające uzupełniać moda o nową treść, jak również poprawiać największe błędy. Część z Was na bieżąco ściągała kolejne wersje RC, ale koniec z tym – teraz możecie przenieść się na zupełnie nową podstawkę z numerem 1.5.1.

Mod został wydany jako samodzielny repack – nie potrzebujecie już starszych aktualizacji ani instalowania żadnej części trylogii. Wystarczy ściągnąć, rozpakować i można grać.

Pełny changelog ostatniej aktualizacji znajdziecie poniżej. Po dłuższą wersję, podsumowującą wszystkie zmiany w modzie od czasu wydania bety, zapraszamy na stronę moda w naszym katalogu.

W najbliższym czasie pojawią się też dodatkowe, bardzo dobre wiadomości związane z Anomaly 1.5.1, ale prosimy o chwilę cierpliwości…

GAME
- Fixed missing "Burer brain" item from burer loot
- Adjusted few weapons that had dynamic zoom enabled by default dispite having upgrades to handle this already
- Reverted the change to gas anomalies glow
- A small fix for hiding few HUD elements when using iron sights
- RU: Afterglow's Transmission task text tweaks and general fixes
- Reduced volume of gasmask breathing
- A few cam animation improvements
- Cancel npc medkit usage if wounded
- Vanilla values for new minimap ui settings

ENGINE
- Fixed hand sync on animation end only working for the left hand
- Slightly increased zoom in speed for weapons and devices
- Device zoom in animation is now synced with zoom factor
- Renamed zoom idle animation to "anm_idle_zoom" and moved zoom in/out into a single animation "anm_zoom"
- Few Flashlight fixes regarding animations and battery state
- Small fix for hanging lamp ambient light color after blowouts
- Fixed Torch omni light position not updating
- The return of the "rs_refresh_60hz" command (-60hz launch param can be used alternatively)
- Removed hardcoded transparency for the minimap and allow to change it back to a rectangle minimap in the ui xml
Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.