Ogłoszenia:
  • Autor
    Posty
  • #11247

    Witam, co prawda nie jestem nowicjuszem, jednak dopiero wczoraj znalazłem ten serwis i jako fan serii gier postanowiłem się zarejestrować. Chciałem się po prostu przywitać 🙂

    W Stalker: SoC grałem zaraz po premierze, 3 lata później w CS i CoP. W sumie SoC i CoP ukończyłem 3 razy, CS tylko raz. CS najmniej przypadło mi do gustu, ale to nadal dobra gra.

    Długo już w żadnego Stalkera nie grałem i chyba niebawem trzeba będzie sobie przypomnieć i odświeżyć tę serię przed Stalkerem 2.

    Co do strony to jest świetna, masa informacji i ciekawostek. Tak trzymać, świetna robota.

    Cieszę się że mogę dołączyć do tej póki co małej, ale fajnej społeczności, a ta powinna rosnąć, zwłaszcza po premierze Stalkera 2 🙂

    • Ten wątek został zmodyfikowany 3 lat, temu przez Domin.
    #11263

    Co do strony to jest świetna, masa informacji i ciekawostek. Tak trzymać, świetna robota.

    Dziękować, my starać się 🙂

    Nie wiem jak inni, ale po premierze S2 to ja znikam na tydzień / miesiąc i gram 😀

    #11264

    Najbardziej spodobał mi się dział ”Historia lokacji”. Masa informacji o powstawaniu gry, których próżno szukać gdziekolwiek indziej. Co nieco wiedziałem, ale zdecydowana większość to dla mnie nowość i miło było poczytać 😉

    Ja też pewnie kupię Stalkera 2 na premierę i będę ogrywał. Obstawiam że wyjdzie za rok, więc mam jeszcze trochę czasu na powtórzenie SoC, CS i CoP 😀

    No chyba że zapowiedzą wcześniej to cóż, i tak powinienem zdążyć 😉

    #11269

    Wyjdzie prawdopodobnie jednak w 2021… Ja już zbieram na jakiś upgrade sprzętu 😉

    Poza podstawkami jest jeszcze pierdylion modów. Nawet nie grając we wszystko jak leci, spokojnie znajdziesz coś wartego uwagi w Katalogu.

    O, i przypomniałeś mi, że zapomnieliśmy dodać Bagien do Historii Lokacji – dzięki.

    #11273