Ogłoszenia:

Build 1865

img
maj
31

Build 1865 powstał przede wszystkim z myślą o testowaniu systemu A-life, czyli tego, który odpowiada za „życie” w Zonie. Z tego powodu znajdziemy tutaj całkiem zaawansowane zachowania zarówno postaci niezależnych, jak i mutantów. Bardziej rozwinięta sztuczna inteligencja oznacza też, że możliwe jest podjęcie się kilku zadań z wdrożonej ówcześnie fabuły.

W pewnym sensie kompilacja przypomina tę najbardziej znaną (1935), jednak różni się od niej pewnym bardzo istotnym szczegółem: znajdują się tu stare wersje kilku lokacji. Jako, że 1865 został upubliczniony w roku 2009 (czyli na dwa lata przed ujawnieniem większości ciekawych kompilacji), była to pierwsza okazja, by zobaczyć wiele legendarnych miejscówek.

Różnice tyczą się przede wszystkim Kordonu oraz Wysypiska. Jest to też ostatnia okazja, by podziwiać pierwszą koncepcję Doliny Mroku – praktycznie całkowicie ukończoną, ale ostatecznie zastąpioną wersją, jaka trafiła do wydanego już Cienia Czarnobyla. Podobnie jest z DarkLabem (X18), w ciasnych korytarzach którego spotkamy wycięte z gry Burery walczące z Pijawkami.

Oprócz tego build 1865 zawiera najbardziej dopracowaną wersję „starego” Baru i sąsiadującej z nim fabryki Rostok, Martwe Miasto oraz kilkukrotnie większy od ostatecznego Jantar, połączony z przepastnymi podziemiami, jakie później ewoluują w laboratorium X16.

Pobierz

Instrukcja instalacji

Rozpakowujemy archiwum i uruchamiamy jeden z plików .bat.

Jeśli podczas uruchamiania pojawi się błąd „can’t open section 'sound'”, należy otworzyć plik fs.ltx i zastąpić ścieżkę

$local_root$ = true, true, D:\1865\

na właściwą.

Można też od razu zastąpić trzy wiersze w wyżej wymienionym pliku:

$local_root$ = false, false, $app_root$
$server_root$ = false, false, $app_root$
$server_data_root$ = false, false, $app_root$

Inne buildy

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *