Build 1475 teoretycznie stanowi rozwinięcie poprzedniego, 1472, jednak to tutaj po raz pierwszy pojawiają się nowe nowe lokacje – Generatory oraz Fabryka Rostok. Jak wiecie, żadna z nich nie dotrwała do ostatecznej wersji gry, a szkoda, bo obydwie są bardzo klimatyczne i pasują do klimatu S.T.A.L.K.E.R.-a…
Oprócz wymienionych, odwiedzimy także “laboratorium_1”, czyli nic innego, jak bardzo wczesną wersję X18 – zdecydowanie większą i rozbudowaną względem tej z Cienia Czarnobyla.
Kilka innych plików wsadowych pozwala przyjrzeć się testom sztucznej inteligencji. Nie liczcie na fajerwerki, bo nie działa to najlepiej. Jest też testowy poziom i nieśmiertelna Łada Niva… Model jazdy, jak to w S.T.A.L.K.E.R.-ze, nie jest najwyższych lotów.
Build jest raczej bezproblemowy, jednak mogą zdarzyć się wyloty do pulpitu lub nienaturalne spadki klatek.
Pobierz
Instrukcja instalacji
Klasycznie – rozpakowujemy archiwum i uruchamiamy jeden z plików .bat:
ai_test_flesh.bat – poziom testowy z Mięsaczem
ai_test_himera.bat – poziom testowy z Chimerą
ai_test_rats_flesh.bat – poziom testowy z Mięsaczem i szczurami
ai_test_stalker.bat – poziom testowy z jednym, wrogim stalkerem
ai_test_stalkers.bat – poziom testowy z wieloma stalkerami, możliwe wyloty
generators.bat – Generatory
lab_1.bat – Laboratorium X18
occ_part_jim.bat – poziom testowy z mutantami i tarczami strzelniczymi
physic_test.bat – test fizyki, możliwe wyloty
rostok_offline.bat – fabryka Rostok
test_niva.bat – poziom testowy z Ładą