1472 to – subiektywnie – jedna z ciekawszych kompilacji wczesnego S.T.A.L.K.E.R.-a. Znajdziemy tu lokacje już znane z poprzednich wersji, jak i zupełnie nowe.
Na uwagę zasługuje przede wszystkim stare Wysypisko, bo to maksymalnie dopracowana i dopieszczona wersja tej mapy. W zależności od uruchomionego pliku .bat możemy obejrzeć przygotowany na potrzeby prezentacji film (demo_garbage_creatures.bat), albo zwiedzić ją samodzielnie (level_garbage_creatures.bat).
Oprócz Wysypiska, będziemy mogli wpaść także do Martwego Miasta i Elektrowni, która różni się od poziomu z Cienia Czarnobyla przede wszystkim rozmiarem – mamy tutaj połączone lokacje CEA i CEA2. Nie spotkamy tu żadnych przeciwników, ale warto pospacerować choćby ze względu na klimat.
Dodatkowo kilka innych plików uruchomi grę w różnych trybach – w jednym możemy postrzelać się ze stalkerami lub powalczyć ze szczurami, jednak nie liczcie na emocjonującą wymianę ognia; sztuczna inteligencja jest symboliczna, system obrażeń również, więc dużo ciekawszy będzie ostatni tryb: test fizyki. Tutaj możemy pospacerować po okrojonej do terytorium fabryki wersji Agropromu lub pojeździć samochodem. Miejsca jest co prawda mało, ale z czystej ciekawości warto to sprawdzić.
Build 1472 należy raczej do tych stabilniejszych, ale mogą zdarzać się wyloty do pulpitu przy zwiedzaniu Martwego Miasta. Nie ma na to lekarstwa, a jedynym sposobem na rozwiązanie problemu jest uruchomienie kompilacji ponownie.
Pobierz
Instrukcja instalacji
Rozpakuj archiwum i uruchom jeden z plików .bat:
alife_level_2.bat – Agroprom
alife_level_gra.bat – Martwe Miasto
alife_level_stancia.bat – Elektrownia
demo_alife_level_2.bat – prezentacja Agropromu
demo_level_escape.bat – prezentacja Kordonu
level_2_stalker_groups_with_pistols.bat – Agroprom i kilku wrogo nastawionych stalkerów w fabryce
level_escape.bat – Kordon
level_garbage_creatures.bat – Wysypisko
level_lots_of_stalkers.bat – wariant Agropromu i wrogich stalkerów; z tą różnicą, że jest ich więcej
level_one_stalker.bat – wariant Agropromu i wrogich stalkerów; z tą różnicą, że jest tylko jeden
level_physic.bat – test fizyki na Agropromie i możliwość jeżdżenia Niwą
level_rats.bat – Agroprom i dużo wrogich szczurów
Zastanawiam się czemu w tym build nie da się strzelać z broni…
na mapie “level_garbage_creatures.bat” jest broń którą można podnieść ale nici ze strzelania a niby jest to build prezentacyjny na e3 ?
Da się. Nie pamiętam czy HUD jest włączony, czy wyłączony. Jeśli wyłączony, ~ + komenda hud_draw on. Podnosisz broń domyślnie klawiszem “E”, następnie wchodzisz w ekwipunek (“I”) i wybierasz broń oraz amunicję.