Build 1465 STALKER-a zawiera 3 poziomy – Kordon, Wysypisko oraz Agroprom. Warto zwrócić uwagę na kilka funkcji, których nie było w poprzednich kompilacjach, takich jak widok rąk na kierownicy podczas prowadzenia pojazdu, ulepszona fizyka czy anomalie.
Progres w stosunku do poprzednich kompilacji nie jest duży, ale widoczny. Jeśli pogrzebiecie w plikach, znajdziecie także nowy, nieobecny wcześniej model mutanta – Karlika, będącego protoplastą Burera.
Pobierz
Instrukcja instalacji
Klasycznie – pobieramy paczkę i rozpakowujemy, jednak build może sypać się przy starcie z taką informacją:
Loading details... STOP file 'TextureManager.cpp', line 180. Reason***: *** API-failure *** Invalid call
W tym przypadku musicie skorzystać z naszego konwertera (sposób jego użycia jest tutaj), by rozpakować plik gamedata.xrp. Następnie usuwamy ten plik, a w rozpakowanej paczce wchodzimy do gamedata\levels i usuwamy pliki level.details z każdego poziomu. Po tym wszystko powinno działać jak należy.
Poszczególne poziomy odpalamy jak zawsze – za pomocą plików .bat.