Ogłoszenia:

Build 1114

img
gru
23

Choć chronologicznie build 1114 nie jest pierwszy, można go uznać za pierwszy, który pokazuje koncepcję S.T.A.L.K.E.R.A.-a. Dostępne są dwie lokacje – Kordon oraz Agroprom. Ogólna geometria pierwszej po wielu przeróbkach przetrwała aż do wydania gry. Druga składa się tylko z fabryki, do której w późniejszych kompilacjach dojdą okoliczne tereny oraz sam budynek instytutu.

Wśród dostępnych broni znalazły się zarówno te, które zobaczymy w Cieniu Czarnobyla jak i ostatecznie wycięty minigun. Większość dźwięków uzbrojenia pochodzi z Counter Strike’a. Można postrzelać do żołnierzy, szczurów lub zombi – wszystkie posiadają bardzo podstawową sztuczną inteligencję.

W porównaniu z poprzednimi kompilacjami postęp jest ogromny, a po wizji futurystycznej strzelanki w azteckich klimatach nie ma śladu.

Build pojawił się w internecie najprawdopodobniej za sprawą jednego z pracowników GSC.

Pobierz

Instrukcja instalacji

Wystarczy rozpakować i można grać. Uruchamiamy oczywiście przez załączone pliki wsadowe.

Jeśli chcecie włączyć lub wyłączyć deszcz na Kordonie, wciśnijcie tyldę (~) i wpiszcie komendę:


e_signal level.weather.rain.start
e_signal level.weather.rain.stop

W podobny sposób (lub bezpośrednio w pliku user.ltx, jak w pełnej wersji gry) można zmieniać inne ustawienia.

Inne buildy

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    lip 19, 2020 @ 13:15 pm

    Mam niezły problem. Nie da się chodzić w tym buildzie.

    • img
      lip 19, 2020 @ 16:55 pm

      Wszystkie ustawienia, tak samo jak w oryginalnej grze, znajdują się w user.ltx. Za poruszanie odpowiadają:
      bind forward kX
      bind back kX
      bind lstrafe kX
      bind rstrafe kX
      Gdzie X to kolejno WSAD. I tak też powinno być wszystko ustawione, ale możesz jeszcze sprawdzić…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *