Pierwsza duża kompilacja Oblivion Lost, będąca jednocześnie ostatnią – niedługo potem GSC zmieniło zamysł i przeniosło akcję gry z azteckich ruin do Czarnobyla. A skoro już przy ruinach jesteśmy, to jedyny poziom dostępny w tym buildzie (lev5_aztec) jest najdokładniejszą lokacją przygotowaną na potrzeby producji. To już nie pojedynczy budynek jak w 749, a całkiem rozległa mapa z kilkoma ciekawymi miejscami do odwiedzenia. Lokacja przygotowana została w całości przez Siergieja Karmalskiego na przełomie lat 2001 i 2002, prawdopodobnie w celu demonstracji możliwości silnika X-Ray.
Pokierujemy kobietą o imieniu Barby. Zaczynamy w zagajniku, tuż przy nieokreślonych pojazdach przykrytych plandekami. Dokładnie po drugiej stronie wzgórza przed nami znajduje się świątynia, jednak dojście do niej wymaga przedostania się przez jeden z dwóch wąwozów. Na naszej drodze staną roboty T-800M, a do poradzenia sobie z nimi użyjemy miniguna lub Grozy.
Istnieje druga, mniej stabilna wersja builda, skompilowana tego samego dnia, ale nieco później. Bohaterem jest mężczyzna (Jeffry), a kolor interfejsu został zmieniony z niebieskiego na szary.
Pobierz
Instrukcja instalacji
Wystarczy wypakować. Uruchamiacie przez run_quality_3.bat.
Generalnie build działa stabilnie na Windowsie XP lub niższym. Od 7 wzwyż nie ma gwarancji, że uda się go bezproblemowo odpalić, ale warto spróbować.
Może się zdarzyć, że w trakcie uruchamiania wyskoczy Wam błąd z takim logiem (logi są w pliku engine.log):
Stack dump: <Unknown Function> <Unknown Function> <Unknown Function>
W takim przypadku musicie ustawić tryb zgodności na Windows 98 lub niższy w XR_3DA.exe.
Innym popularnym błędem jest:
Fatal Error: Out of memory. Size queried: 256 bytes
Jeśli wystąpi, w paczce z buildem znajduje się folder Patch. Skopiujcie jego zawartość do głównego folderu, zamieniając plik.