Ogłoszenia:

Back to the S.T.A.L.K.E.R. – nowe shadery i mnóstwo screenów

img
cze
29

Back to the S.T.A.L.K.E.R. powstaje od ponad pół roku, a twórcy co jakiś czas dzielą się nowymi informacjami z prac nad modem. Tym razem dostaliśmy naprawdę sporo screenów – jest co pooglądać.

Najważniejszym sukcesem ostatnich tygodni jest przeniesienie shaderów z builda 1844, co wizualnie zbliżyło moda do tego, co znamy z wczesnych kompilacji Oblivion Lost. Silnik, jak i skrypty zostały zaktualizowane, a w BTTS pojawił się A-life zbliżony do tego planowanego początkowo przez GSC, co wpłynie na „replayability” moda.

Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi obiektami, a twórcy koncentrują się na uzupełnianiu buildowskich map. W tej chwili priorytetowy jest Agroprom – podwojono jego powierzchnię, uzupełniono lokację o podziemia z Czystego Nieba i niektóre elementy znane z builda 1472.

A skoro o nim mowa, to sami możecie porównać screeny z przygotowanym przez nas materiałem z builda.

Podobało się? Udostępnij i pomóż w ekspansji Centrum Zony!
  • img
    cze 30, 2020 @ 9:17 am

    Jest 2020 a oni dalej zamiast POPRAWIĆ i sprawić by wcześniejsze builidy były i wyglądały lepiej oni dalej portują te syfy których nawet twórcy nie chcieli… Tak sporo rzeczy zostało porzuconych przez brak czasu i koszty ale prawda jest taka że więcej niż 80% tego co było we wczesnych bulidach po prostu było złe, niskiej jakości i zbugowane….

  • img
    lip 2, 2020 @ 15:52 pm

    Kolejna ch*jnia. ¯_(ツ)_/¯

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.