Back to the S.T.A.L.K.E.R. powstaje od ponad pół roku, a twórcy co jakiś czas dzielą się nowymi informacjami z prac nad modem. Tym razem dostaliśmy naprawdę sporo screenów – jest co pooglądać.
Najważniejszym sukcesem ostatnich tygodni jest przeniesienie shaderów z builda 1844, co wizualnie zbliżyło moda do tego, co znamy z wczesnych kompilacji Oblivion Lost. Silnik, jak i skrypty zostały zaktualizowane, a w BTTS pojawił się A-life zbliżony do tego planowanego początkowo przez GSC, co wpłynie na “replayability” moda.
Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi obiektami, a twórcy koncentrują się na uzupełnianiu buildowskich map. W tej chwili priorytetowy jest Agroprom – podwojono jego powierzchnię, uzupełniono lokację o podziemia z Czystego Nieba i niektóre elementy znane z builda 1472.
A skoro o nim mowa, to sami możecie porównać screeny z przygotowanym przez nas materiałem z builda.
Jest 2020 a oni dalej zamiast POPRAWIĆ i sprawić by wcześniejsze builidy były i wyglądały lepiej oni dalej portują te syfy których nawet twórcy nie chcieli… Tak sporo rzeczy zostało porzuconych przez brak czasu i koszty ale prawda jest taka że więcej niż 80% tego co było we wczesnych bulidach po prostu było złe, niskiej jakości i zbugowane….
Kolejna ch*jnia. ¯_(ツ)_/¯