Kolejna dawka archiwalnych informacji z anulowanego S.T.A.L.K.E.R.-a 2.
Jest środek lata, więc sezon ogórkowy w pełni, ale to dobrze – wszystkim przyda się trochę lenistwa. Ostatnie półtora roku było wyjątkowo trudne dla wszystkich i tak naprawdę dopiero teraz świat zaczyna łapać oddech. No, ale oddech oddechem – w temacie grzebania w przeszłości zawsze znajdzie się coś do roboty. Ostatnio wrzuciliśmy przetłumaczoną mapę z anulowanego S.T.A.L.K.E.R.-a 2, a dziś mamy kompletną listę anomalii, jakie miały pojawić się w grze. Nie wiemy, czy było ich więcej – to wszystko, co pojawiło się w dokumentach projektowych sprzed dekady.
Zanim przejdziecie do oglądania i czytania, a także zanim ktoś zarzuci nam hipokryzję podkreślam, że tego typu materiały były dostępne jeszcze przed wyciekiem, od którego jednoznacznie się odcięliśmy. Poza tym są to informacje ogólne, nie mające nic wspólnego z silnikiem, technologią, etc.
W materiale na SW wybraliśmy tylko 5 przykładów. Poniżej znajdziecie ich o wiele, wiele więcej.